vrijdag 9 januari 2015

A Happy Thing, Aktie van mijzelf en verloting Vrijkaartjes Beurs

Ik ben weer heerlijk aan het inkleuren geweest met de Blendabilities. Deze leuke stempel is één van de artikelen die je gratis mag uitzoeken tijdens de Sale a Bration periode bij aankoop van 60,00 euro. En hij heet A Happy Thing.
Ik had het idee om een soort doorkijkje te maken, net alsof je door een raam naar buiten kijkt.
Voor het doorkijkje heb ik de Window Framelits gebruikt en ik heb daar ook meteen een rand omheen gemaakt.
Met de bijpassende prikmal ( uit de Festive Paper Piercing Pack ) heb ik rondom in de rand geprikt.


 
 

Wil jij ook leren om met de Blendabilities te werken of kijken of dit iets is voor jou? In Maart heb ik een Workshop hiermee. Hier vind je meer info.

Heb je zin om ook een keer zelf Gastvrouw te zijn en een Party of Workshop bij jou te doen?  Gezellig met een paar vriendinnen of familie een paar creatieve ontspannende uurtjes? Nodig ze uit en ik kom graag bij je langs.
Zeker tijdens de Sale a Bration periode zijn er voor jou en je gasten veel voordelen en gratis cadeaus te verdienen naar gelang er verkocht wordt op die dag. ;)
Mocht je hiervoor interesse hebben dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl.
En natuurlijk ben ik hier ook bereikbaar voor al je andere vragen. ;)


Aktie van mijzelf

Het lijkt mij leuk om tijdens de Sale a Bration periode wat toch al één groot Feest is nog eens iets extra's te doen.
Mag je tijdens de Sale a Bration periode al bij elke 60,00 euro die je besteed 1 gratis artikel uit de SAB Catalogus zoeken, ik doe daarnaast  bij elke 60,00 euro die je besteed je naam in de Hoge Hoed.
Aan het einde van de SAB periode 31 Maart trek ik een naam uit de Hoge Hoed en deze persoon wint een mooi Stampin Up Pakket. Hoe gaaf is dat? :))
En ben je in deze periode een keer de Gastvrouw bij een Party/Workshop dan gaat je naam er nog eens extra in. ;)



Vrijkaartjes winnen Beurs Knotsgekke Kaartendagen

Ik mag 5 vrijkaartjes verloten voor 2 personen voor de beurs de Knotsgekke Kaartendagen in s'Hertogenbosch die op 5,6 en 7 Maart gehouden word. Interesse?  Kijk dan even hier.  Je kan tot 31 Januari reageren en op 1 Februari trek ik de 5 winnaars.
Succes! :)


Dit zijn de artikelen die ik gebruikt heb voor mijn kaart:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne avond nog.

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Een hele mooie kaart, heb zelf getwijfeld over deze stempel, maar nog niet gekozen.

Fijn weekend yvon