woensdag 21 januari 2015

Weekly Deals

Yep, het is weer woensdag en dat betekend dat de nieuwe Weekly Deals weer online zijn. :)
Dit zijn ze voor deze week.
Ohh, leuk, de Chalk Talk Framelits zijn in de aanbieding net als de Skin Tones Blendabilities. En laat ik die laatste nu net nodig hebben. :)







Zit er ook iets voor jou bij laat het mij weten en ik bestel het mee voor je met de verzamelbestelling.
Natuurlijk hoef je hier niet op te wachten want het is altijd mogelijk om tussen door te bestellen. ;)
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl , ook voor vragen kan je hier terecht. ;)

Ik vind het ook altijd leuk om een kleinigheidje bij de bestelling te doen als blijk van dank.
Deze maand heb ik een fleurig kaartpakketje gemaakt voor de klanten met een leuk zelfgemaakt kaartje erbij met mijn favoriete stempel set. :)




Een fijne dag en tot gauw. ;)



Groetjes Rosalien



1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Ik denk dat ik maar weer klant wordt bij je, mooie kaartjes.

Groetjes yvon