dinsdag 5 mei 2015

Cadeau Idee

De Berry Basket is zo'n leuke stans. Ideaal om deze te versieren en er kleine presentjes in te doen zoals ik hier gedaan heb.
Alleen nog een cellofaan papiertje opzoeken en er omheen wikkelen met een mooie strik eraan en een tekst  erbij en dan is hij klaar om cadeau te geven. :)




Ik heb de stempel set "Painted Petals" gebruikt en hiermee 4 kleine kaartjes gemaakt met bijpassende enveloppen. ( Mini Square Envelops Whisper White van SU )
De enveloppen heb ik aan de binnenkant versierd met behulp van de Envelop Liners en  met het papier uit de Brights Designer Series Paper Stack. Dit staat zo sjiek en maakt het echt af.  ( zie foto hier boven )
De buitenkant van de enveloppen is  net als de kaartjes bestempeld met de "Painted Petals". ( zie foto hieronder )
Ook het waxinelicht doosje en het notitieblokje heb ik hiermee versierd. Zo is het één mooie set.
Het leuke is ook dat de kleuren van de waxinelichtjes bij het papier past.
De Berry Basket is uit gestanst in de kleur Bermuda Bay.
Met de Bow Builder Pons heb ik rondom allemaal strikjes gemaakt en als finishing touch in het midden een parel geplakt.





Ik ben er best tevreden hierover. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. :)


Super leuk dat je weer langs kwam en een berichtje vind ik altijd leuk om te lezen. :)



Groetjes Rosalien




Deze artikelen heb ik gebruikt voor mijn project :
Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een geweldig pakketje ! Echt mooi !
Ik ben vandaag met mijn hexagonstempels en pons in de weer geweest... binnenkort op mijn blog. Liefs ☆ Sarah ☆

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Heel mooi cadeautje, wanneer kom je het brengen, hahaha