vrijdag 22 mei 2015

Feestje 8 Juni Lancering Annual Catalogus





Heb jij ook zin in een Feestje?
Ben jij ook nieuwsgierig naar de nieuwe producten van SU?
Of ken je Stampin Up nog niet en wil je kennis maken met deze producten?
Dan is dit je kans. :)


Op Maandagavond 8 Juni hou ik een Open Huis van 19:30 - 21:30 uur.
Je kan deze avond de kennis maken met SU en de nieuwste producten Live zien en uit proberen.
We gaan hier namelijk een leuke Make and Take mee doen.
Met z'n allen maken we er een gezellige avond van.
Er is koffie/thee/fris en wat te snoepen. En het leuke is.... je krijgt de nieuwe Catalogus na afloop mee naar huis en deze avond is helemaal Gratis!

Mocht je ook willen komen deze avond geef je dan op door mij een mailtje te sturen op m.zwackhalen@planet.nl zodat je verzekerd bent van een plekje.
Er is ruimte voor 6 personen.
De eerste aanmeldingen zijn al binnen.
Mocht deze dag je niet uitkomen dan kan ik een extra dag inplannen, ook bij veel belangstelling plan ik een extra dag in.


Voor mijn vaste klanten zijn vandaag de Catalogussen op de bus gegaan met natuurlijk een zelf gemaakt kaartje met de nieuwe In Color kleuren van 2015 - 2017.
Dus ga maar vast onder de brievenbus liggen. ;)




Wil jij ook de nieuwe Catalogus ontvangen samen met een leuk kaartje? Stuur mij dan een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en dan zorg ik dat hij zo snel mogelijk jou kant op komt.


Groetjes Rosalien





1 opmerking:

Sarah zei

Wat verwen jij je klanten goed ! Jammer dat ik in belgiƫ woon ....anders was ik allang af gekomen .
fijn weekend ☆ Sarah ☆