maandag 11 januari 2016

Flowering Fields

Wat is Sale a Bration toch een heerlijke periode. :)
Bij elke 60,00 euro mag je namelijk een gratis product uit de Sale a Bration Flyer zoeken.
Ik koos voor Flowering Fields. Ik ben gek op  bloemen en deze mocht dus niet ontbreken in mijn collectie. :)
Ik vind het een super leuke stempelset omdat deze mij doet denken aan een groot veld die vol staat met wilde bloemen uit de natuur. Alle soorten door elkaar en het hoeft dan ook niet zo mooi ingekleurd te worden, dat mag speels en los zijn. Lekker wild dus.
Heerlijk om hiermee te werken. :)





En wat is jullie favoriete product uit de Sale a Bration Flyer?


Een fijne dag en tot gauw weer.



Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Ook al zo mooi geworden,

Groetjes Yvon