dinsdag 26 januari 2016

With Sympathy

Meestal heb je dit soort kaartjes nodig als het onverwachts komt en je niks op voorraad hebt.
Ik vindt dit soort kaartjes altijd moeilijk om te maken en ik denk dat ik ook niet de enige ben. ;)

Het moet mooi en sober zijn.
Deze roos uit de Rose Garden Thinlits leek mij de perfecte afbeelding hiervoor.
Bij deze Thinlits hoort ook de stempel set  Rose Wonder waar deze tekst bijzit.
Binnenin in de afbeelding heb ik een achtergrond gestempeld met de Retired stempel set En Franqais.
De bloem heb ik met de Wink Of Stella Clear  Pen een glans/glitter laagje gegeven maar dat is op de foto niet te zien.
Ik heb er nog even over zitten denken om met een marker een rand om de kaart te maken maar heb het toch maar niet gedaan.  Ik was bang dat het dan teveel zou worden.
Wat vinden jullie?





Maak er een fijne dag van en tot gauw. ;)



Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen :

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: