vrijdag 21 oktober 2016

Dubbel Feest

Op 8 Oktober was ik jarig. En dat is ook de dag dat Stampin Up 4 jaar geleden naar Nederland kwam. En dat betekend dat ik ook alweer 4 jaar demonstrastrice ben van Stampin UP.
Dubbel Feest dus. ;) Ook SU vierde het.




Aangezien wij onze verjaardagen niet vieren en Jose en Miranda op die dag een StampEvent organiseerde besloot ik mij daarvoor op te geven.
Het is daar altijd reuze gezellig en goed georganiseerd. En je gaat gegarandeerd met leuke projecten naar huis.
Ik heb mij goed vermaakt die dag.
Ik had mini soesjes meegenomen om uit te delen. Ik wilde eigenlijk incognito blijven ( niet bekend maken dat ik jarig was ) maar de dames van de organisatie besloten dat dit niet kon en kondigde aan dat ik jarig was en dus werd ik toegezongen door de groep.
Heel lief!!







De volgende StampEvent is alweer bekend en wordt gehouden op zaterdag 13 Mei in Ophemert.
Je kan je vanaf nu al opgeven.
Dus heb je zin in een gezellig dagje freubelen geef je dan snel op.


Dit zijn de projecten die wij gemaakt hadden die dag. En er is zelfs genoeg materiaal over om meer creaties te maken.













Groetjes Rosalien




1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Ja, en toen stond je in de picture, haha. Je hebt inderdaad hele mooie dingen gemaakt, heb ze life migen zien