zondag 16 oktober 2016

Kleuren Challenge

De uitdaging bij de Dutch Card Lovers is een Kleuren Challenge en het is de bedoeling dat jij je laat inspireren door de kleuren van dit kaartje.
Ik heb een paar kleuren van dit kaartje gebruikt.





Als eerste heb ik met Versamark de Paisleys  gestempeld op Whisper White Cardstock en geembossed met Witte Embossingpoeder.
Daarna heb ik met sponsjes de kaart bewerkt met diverse kleuren inkt.
Ik heb de kleuren Pear Pizzaz, Sweet Sugarplum, Rich Razzleberry en Soft Sky/Pool Party gebruikt.
De blauw tinten zijn eigenlijk een beetje weeg gevallen door het mengen van de kleuren.
Achter de banner heb ik een accent aangebracht met de Metallic Gold Thread.
En als laatste heb ik een paar Enamel Shapes op de banner geplakt.




Dit kaartje maak je redelijk snel en het resultaat is meteen super.


Maak er een fijne dag van en super dat je mijn blog een bezoekje bracht. ;)




Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

En wat is dit kaartje onwijs mooi in het echt.