donderdag 25 januari 2018

Lots To Love

Het doosje en envelopje heb ik gemaakt met de  "Lots To Love Framelits".
Ik had hier helemaal overheen gekeken toen ik de Voorjaars Catalogus ontving.
Er zijn ook bijpassende stempels te verkrijgen in het thema Valentine. Nu heb ik daar niet zoveel mee dus heb ik alleen de framelits gekocht.



En kijk eens hoe leuk je met een kleine aanpassing er ook een envelopje mee kan maken.




Het designpapier wat ik gebruikt heb heet Delightful Daisy en vindt je in de Annual Catalogus net als het lint.
Verder heb ik o.a. de stempels "Daisy Delight"en de SAB set "Amazing You" gebruikt.



Dit is de Bundle "Sure Do Love You". Je vindt deze op blz. 19 van de Voorjaars Catalogus.
En zoals gezegd zijn ze ook los te verkrijgen.




Voor vragen of bestellingen mag je altijd contact met mij opnemen. Ik help je graag verder. ;)


Maak er een fijne dag van.


Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: