woensdag 3 januari 2018

Sale a Bration en de Voorjaars Catalogus is Online

Yeah.....het is eindelijk zover de Sale a Bration is gestart en de Voorjaars Catalogus is eindelijk online. Deze staat vol met mooie producten en voor iedereen staat er wel iets leuks tussen.

Maar eerst wil ik iedereen nog een Gelukkig Nieuwjaar wensen. Dat was er nog niet van gekomen.
Helaas lag ik tijdens Oud en Nieuw ziek op bed en ben ik nu weer herstellende van de griep.
Ik ben nog flink verkouden en nog niet helemaal de oude. Dus probeer ik het bericht ook niet te lang te maken. ;)


Maar hier is hij dan, de Voorjaars Catalogus.



Je kan de Voorjaars Catalogus hier online bekijken.





De Sale a Bration Catalogus kan je hier online bekijken.




Bij elke 60,00 euro die je tijdens de Sale a Bration periode besteed mag je een artikel uit de SAB Catalogus zoeken.
Er staan 2 artikelen in die je alleen bij een aankoop bedrag van 120,00 euro uit mag zoeken en dat betreft de Celebrate You Thinlits op blz 17 en de stempel set Happy Wishes/Beste Wensen op blz. 19. Deze is ook in het Nederlands te verkrijgen en dan ziet hij er zo uit. :)








In de Voorjaars Catalogus staan ook 2 sets die in het Nederlands te verkrijgen en dat betreft de "Cake Soirée" op blz. 12 en die heet in het Nederlands "Feesttaart".






En de stempel set "Petal Palette"op blz. 23  die in het Nederlands "In de Bloemetjes" zetten heet.












Tijdens de Sale a Bration ontvang je ook extra Stampin Rewards bij een aankoopbedrag vanaf 275,00 euro.
Naast de 10% Stampin Rewards over het aankoopbedrag  ontvang je nu extra 27,00 euro aan Stampin Rewards zie het tabelletje hierboven.
Dat betekent dat je bij besteding van 275,00 euro je geen 27,50 euro aan gratis producten ontvangt maar 47,50 aan gratis producten.
Deze periode is dus heel interessant om een keer Hostess te zijn of met een groepje een grote bestelling te plaatsen.










En er is nog een aantrekkelijke aanbieding namelijk als je in stapt.
Je ontvangt naast het Starterspakket die je zelf samen mag stellen tot een waarde van 175,00 nog eens 2 stempelsets naar keuze. De waarde hiervan kan oplopen tot 122,00 euro aan extra producten als je de duurste sets uit zoekt,
Voor je Starterspakket betaal je echter129,00 euro. Geen slechte deal toch?
Wil je graag meer informatie of uitleg dan mag je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl




Wil je ook graag de Catalogus ontvangen en heb je nog geen demo? Laat het mij weten en dan komt er één jou kant op.
Plaats je een bestelling en heb je de Catalogus nog niet dan stuur ik hem samen met je bestelling op. ( even aangeven dat je hem wilt ontvangen )
Wist je dat je bij een bestelling vanaf 60,00 euro geen verzendkosten betaald bij mij?


Ik hoop snel weer creatief aan de slag te kunnen en voorbeelden te laten zien.



Creatieve Groetjes,




Rosalien



Geen opmerkingen: