zaterdag 24 maart 2018

Je bent de Beste

Nu de Sale a Bration bijna ten einde loopt wil ik toch even deze set onder de aandacht brengen.
Achterin de SAB Brochure vindt je de Engelse stempelset  "Happy Wishes". Dit is een dubbele stempelset die je bij een bestelling van 120,00 euro gratis uit mag zoeken.
Zoals in de brochure staat is deze set ook in het Nederlands te verkrijgen.
En zo ziet hij er uit.




Ik vindt hem super en dat was ook één van de eerste sets die ik graag wilde hebben. :)

Met de teksten "Je bent de" en  "Beste" en met behulp van de Stamp a Majic heb ik deze aflopend op een stukje Cardstock gestempeld.
De bloemen heb ik daarna ingekleurd met de Stampin Blends en het geheel met de stampin dimensionals opgehoogd op de basis kaart. Hiervoor heb ik gekozen voor de kleur Rich Razzleberry en in deze kleur heb ik ook een paar enamal dots aangebracht als finishing touch.







Wil je nog gebruik maken van de SAB Aktie dan kan dat nog tot 31 Maart. ( nog 1 week )
Je mag dan bij elke 60,00 euro of bij sommige sets 120,00 euro een gratis product uitzoeken.
Wil je gebruik maken van de Instap Aktie dan is dit het moment.
Want je mag niet alleen voor 175,00 euro aan producten uitzoeken voor je Starterspakket maar daarnaast ook nog eens 2 stempelsets uit de lopende Catalogussen ongeacht de waarde.
Voor je Starterspakket betaal je 129,00 euro. Tel uit je winst. ;)

Heb je vragen of wil je iets bestellen dan mag je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl en ik help je graag verder.


Maandag gaat de volgende verzamelbestelling weer de deur uit dus wil je iets mee bestellen laat me dat dan voor zondagavond 18:00 uur weten.


Een fijn weekend en tot snel. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien


Geen opmerkingen: