donderdag 1 maart 2018

Jij bent Geweldig!

Vanmorgen had ik een super gezellige workshop waarbij we de techniek leerden hoe je de achtergrond laag op laag opbouwt en de afbeelding laag op laag inkleurt.
Dit was één van de voorbeelden die ik gemaakt had en die ze kozen om te maken.



Aangezien het een zeer bewerkelijke kaart is zijn we niet verder gekomen als 1 kaart. De volgende techniek die ze wilden leren bewaren we voor de volgende workshop. ;)

Dit zijn hun uitwerkingen geworden. Goed gedaan hé? :) Mijn complimenten dames.
Ik heb ze ook nog nooit zo stil gehad tijdens een workshop. :)...hihi...
Helaas is de foto niet scherp geworden.




Wil jij ook een keer een Workshop bijwonen of een techniek leren?  Dat kan, stuur mij een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en dan kijken we samen naar een geschikte datum.
Ook voor vragen over de producten of bestellingen kan je bij mij terecht.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: