woensdag 13 maart 2019

Een kaart met presentje


Ik vindt het altijd super leuk om een bestelling te mogen verzorgen voor klanten. Maar wat nog veel leuker is om er een klein presentje bij te doen.
Voor deze maand maakte ik deze tag kaartjes in 3 variaties. Hiervoor gebruikte ik de sets Fable Friends en Beauty Abounds.
De afbeeldingen heb ik gekleurd met de Stampin Blends. Een heerlijk ontspannen werkje. :)
De binnenkant is mee versierd met het Gingham Gala Designpapier in bijpassende kleur.
( hier is geen foto van ) 








Het presentje bestaat uit een setje van het prachtige SAB Botanical Butterfly Designpapier en is in stijl mee versierd. Dat maakt het extra feestelijk om te krijgen. ;)




Een hele fijne dag en tot de volgende blogpost. ;)




Creatieve Groetjes,



Rosalien

2 opmerkingen:

Margot zei

Gaaf! Ik heb er 1!

Dora zei

Wat leuk gedaan. Inderdaad het papier is heel mooi.