zondag 17 maart 2019

Van Harte Gefeliciteerd

Vandaag staat de uitdaging bij de Dutch Card Lovers in het teken van Tags. Je mag een losse Tag maken of op een kaart verwerken. Je bent hier helemaal vrij in.
Ik heb een kaart gemaakt in de vorm van een tag en daarop weer 2 tags verwerkt.







De basiskleur is Grapegruit Grove en deze heb ik gecombineerd met de kleuren Pool Party en Whisper White.
Als eerste heb ik de basiskaart gestempeld met Versamark en hiervoor de stempelset Painted Season gebruikt.
De witte tag heb ik geembossed met de Country Floral embossingfolder.
Het Botanical designpaper combineerd prachtig met de Painted Seasons designpapier.
Uit de stempelset  "Voorjaarswensen" heb ik de tekst Van Harte Gefelciteerd! gestempeld.


Komen jullie kijken naar de uitwerkingen van het designteam? Ze zijn weer super!!
Enne....laat jij je ook uitdagen door ons?



Creatieve Groetjes,


Rosalien

3 opmerkingen:

Margot zei

Supermooi Rosalien!

Nicole Parmentier zei

Mooi met die frisse kleurtjes en dat leuke vlindertje!

Dora zei

Wat mooi gemaakt.