donderdag 2 mei 2019

De nieuwe In Color kleuren 2019 - 2021

Mag ik jullie voorstellen aan onze nieuwe In Color kleuren 2019 - 2021.
Ik vindt het een super combinatie maar welke mijn favoriet is dat weet ik nog niet. Jullie?


Vandaag kunnen wij gaan pre-orderen dus ik ga mij zo eens over de lijst buigen. ;)
Dat is dan weer het leuke van demo zijn...hihi...
Er komen echt super leuke artikelen aan en ik heb een paar grote favoriete ertussen zitten....zucht...…
Maar gauw verder sparen. ;)





Hebben jullie de nieuwe Catalogus al gereserveerd? Het kan nog.
Ik ga ze straks bestellen. Zelf vindt ik het prettiger om door een Catalogus te bladeren dan scrollen op de computer.
Ach, zo heeft ieder zijn voorkeur. ;)



Een fijne dag en tot het volgende blogbericht.




Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: