vrijdag 24 mei 2019

Just Popping In To Say...

Hi....


Deze leuke Hostess stempelset uit de nieuwe Annual Catalogus 2019 - 2020 kreeg ik van de week binnen.
Helaas bleven de nieuwe spulletjes nog even in de doos zitten aangezien wij zo druk waren met ziekenhuis bezoeken.  Maar gisteren had ik eindelijk even "Me Time" en heb ik er heerlijk mee zitten spelen.



De opening op de kaart heb ik met de Stitched Nested Label Dies gedaan. Deze keer heb ik de watercolor pencils tevoorschijn  gehaald om de afbeelding in te kleuren. Een heerlijk ontspannend werkje.
De rhinestones zijn  ingekleurd met de Stampin Blends in een bijpassende kleur.



En de binnenkant ziet er zo uit.



Zo simpel om te maken en het resultaat is gewoon super leuk. ;)



En vinden jullie kleuren ook zo leuk om te doen?
En wat is jou favoriete kleur methode?



Maak er een fijne dag van. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

Marjolein zei

Mooie kaart! Ik ga denk ik maar even sparen voor die dies; wat zijn ze mooi!

Groeten, Marjolein