woensdag 11 december 2019

Painted Poppies

Één van mijn favoriete producten uit de Mini Catalogus is de set Painted Poppies. Ik ben altijd al gek geweest op klaprozen dus toen ik deze set zag wist dat ik die wilde hebben.
Ik heb een hele serie kaartjes gemaakt voor bij de Catalogussen die naar de klanten gaan.
Hopelijk vinden zij hem net zo gaaf als ik.




De achtergrond heb ik geembossed met een nieuwe embossingfolder uit de SAB Catalogus. Hij is zo gaaf!!
De embossingfolder zit in de Bundel genaamd Power of Hope. Hier zal ik later een kaartje mee maken.


De Catalogussen zijn op de bus dus hopelijk valt hij bij iedereen morgen op de mat.
Ben jij vergeten hem aan te vragen stuur mij dan een mailtje naar m.zwackhalen@planet.nl en dan komt er ook één jou kant op.


P.s.   Vandaag is de Aktie dat je bij een bestelling van 40,00 euro geen verzendkosten hoeft te betalen en dat je bestelling rechtstreeks naar jou verzonden wordt.
Deze Aktie geld alleen vandaag.
Dus wil je hier gebruik van maken dan verzorg ik graag je bestelling.


Een hele fijne dag.


Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Wat een vrolijke kaartjes Rosalien, ik denk dat je klanten daar heel blij mee zijn. Ben benieuwd naar de SAB goodies, de embossingfolder ziet er al zeer veelbelovend uit...