zondag 15 december 2019

Work in Progress

Ik kwam op facebook deze tekst tegen en die past eigenlijk wel bij mij.




Al moet ik zeggen dat mijn bureau eigenlijk wel mee valt want meestal is de rommel nog veel erger.



Zoals je ziet ben ik met het mini album bezig. Helaas heb ik niet zoveel tijd om creatief bezig te zijn als ik zou willen maar tussendoor probeer ik verder te werken aan dit project.
Ik hoop jullie snel het eind resultaat te kunnen laten zien.




Is het bij jullie ook altijd zo'n rommel als je bezig bent?




Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Hi hi, herkenbaar hoor! Maar na ieder project ruim ik alles spik en span weer op want ik houd er niet van als ik iets niet kan vinden op het moment dat ik het nodig heb. Dat album wat op je bureau ligt gaat echt heel mooi worden, ik ben benieuwd!!