zaterdag 11 juli 2020

It's Your Day

Dit kaartje is ook gemaakt na aanleiding van de Facebook Live van Geralda van de Hobbytante.
Alleen is dit de mannen variant geworden.







De set "Game On" leent zich hier perfekt voor. 
De achtergrond is deze keer gemaakt met een retired set. Deze blijf ik gaaf vinden en gaat ook niet weg bij mij.
Met de sponsjes en de In Color kleuren Bumble Bee en Cinnamon Cider heb ik de achtergrond en label gesponst. Deze kleuren heb ik ook voor de dobbelstenen gebruikt die ingekleurd zijn met de Stampin Blends.
Het Jute op de achtergrond is ook retired en ook deze gaat niet weg. Die doen het altijd leuk op je project.
Ook deze pareltjes komen uit de oude voorraad. :) Die ga ik toch echt opgebruiken want het is zo zonde om ze te laten liggen.
Ben er eigenlijk best blij mee met deze kaart.



Creatieve Groetjes,


Rosalien


Geen opmerkingen: