zaterdag 19 juni 2021

Blog Hop : Hello New In Colors




Yes, we hebben onze maandelijkse  Blog Hop van het Stamp Impressions Team en dit keer is het Thema  "Hello New In Colors 2021 - 2023". De Blog Hop start deze keer bij Belinda Wenke.


 




Als  je al onderweg bent kom je als het goed is bij Yvonne Spikmans vandaan. 



Wat vinden jullie van de nieuwe In Color kleuren? Ik vindt ze geweldig. 

Voor mijn kaart heb ik heb het ouderwetse vlechtwerk maar weer eens tevoorschijn gehaald en de nieuwe In Color Designpapier 2021 - 2023 gebruikt. Het is even een karweitje maar het resultaat is heel vrolijk. :)

De tekst is van de stempelset  "Enjoy The Moment" en deze is met de markers ingekleurd en daarna gestempeld.  De label waarop ik de tekst gestempeld heb zag ik mijn voorraad liggen maar kwam er later achter dat deze retired was. Maar dat mag de pret niet drukken ik blijf deze leuk vinden. Ik ben gek op stikrandjes. De poes heb ik rustig gehouden zodat het accent bij het vlechtwerk blijft.




Ik wens jullie heel veel plezier en inspiratie met de Blog Hop.:) Je mag verder hoppen naar Yolanda Pasterkamp.






Dit is de volgorde van de Blog Hop mocht je de weg kwijt zijn geraakt.:


Belinda Wenke

Sigrid Joch

Jose Hoogeveen

Martina Auer

Yvonne Spikmans

Rosalien Zwackhalen ( je bent nu hier )

Yolanda Pasterkamp

Salina

Judith Gryspeerdt

Sara Sayers

Fanny Minne




Creatieve Groetjes,


Rosalien

5 opmerkingen:

Yolanda zei

Och jaaa wat schattig dat vlechtwerk, leuk!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan Rosalien! En wat een werk.. Maar de kleuren komen zo wel heel mooi uit!! x

Fräulein Erdbeerli zei

What a nice card! Love it!

Marjan zei

Knap gedaan dat vlechtwerk Rosalien, zo netjes! De poes en het label passen er mooi bij! Leuk detail ook die kleine stipjes!

Sigrids kreative ART zei

Beautiful card.
xo Sigrid