donderdag 19 augustus 2021

Blog Hop Stamp Impressions Team - SAB



Het is de 19e en dat betekent dat vandaag de Blog Hop van start gaat van het Stamp Impressions Team.

Dit jaar heeft Stampin Up voor het eerst voor de 2e keer een Sale a Bration Aktie. Het leek ons leuk om projecten te maken  met artikelen uit de SAB Brochure en zo iedereen te kunnen inspireren.


De start van de  Blog Hop begint bij  Yolanda Pasterkamp - de Jonge.




Ben je al onderweg dan kom je nu bij Miranda Versteeg vandaan.



Als eerste laat ik een kaartje zien wat ik gemaakt hebt met de  Peaceful Prints Designpapier. Dit papier past ook mooi bij de Peaceful Deer Bundel die je in de Herfst/Winter Catalogus vindt.

Ik moet zeggen dat ik het zwart heel stoer vindt staan bij het rood en groen. In de Annual Catalogus vindt je een setje embossingfolders genaamd Wintry 3D en met de takken heb ik het zwarte cardstock geembossend. Ik ben ook gek op tags en op stikrandjes. En laten wij deze nu gecombineerd hebben. De Tailer Made Tags Dies vindt je ook in de Annual Catalogus.






Voor dit kaartje heb ik de  Penquin Playmates Designpapier gebruikt.. Dit is denk ik ieders favoriet. Ook hier vindt je in de Herfst/Winter catalogus een bijpassende Bundel genaamd Penquin Place. De achtergrond heb ik met de andere embossingmal uit de Wintry 3D embossingset geembossed. De tekst heb ik op zwart met witte embossingpoeder geembossed en uitgeknipt. Het zwart/wit geeft een leuk accent aan de kaart. De afbeeldingen heb ik uitgeknipt en met foam opgehoogd zodat er diepte ontstaat op de kaart.



Het zijn alle twee eenvoudige en leuke kaartjes die iedereen kan maken. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn. ;)


De volgende stop is Fanny. Veel hop plezier.





En vergeet niet de SAB Aktie loopt tot 30 september en bij elke 60,00 euro die je besteed mag je aan gratis artikel uit de SAB Brochure kiezen.


Heb je nog vragen of wil je een bestelling plaatsen dan help ik je graag. Stuur mij een mailtje naar m.zwackhalen@planet.nl en ik beantwoord de mail zo snel mogelijk.




Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke kerstkaartjes Rosalien! Weer 2 voor de voorraad erbij ;) xx

Ilse zei

Your critters seem to be having so much fun! I love them!

Littleminx zei

Super cute cards. They look like they are having lots of fun.

Sigrids kreative ART zei

Your card are absolutly beautiful. I love them.
xo Sigrid