zondag 29 augustus 2021

Challenge Dutch Card Lovers

Na een aantal weken vakantie starten we vandaag weer met de Challenges bij de Dutch Card Lovers. Anja mag het spits af bijten en zij bedacht deze leuke Challenge.

Laat je inspireren door dit moodboard. ( een schitterende kleurencombi )



Ik heb mij laten inspireren door de kleurencombi en heb daar een niet traditioneel Kerstkaart mee gemaakt.



De kleuren die ik gebruikt hebt zijn Mango Melody en Bermuda Bay.In de Herfst/Winter catalogus vindt je een schitterende embossingfolder genaamd Timeworn Type. De afdruk is ook heel subtiel met een combinatie van soort vlekken en  stukjes tekst. Voor mij is dit een blijverje. Nieuwsgierig? Je vindt hem op bl;z. 55. Ook de Sweet Stocking Suite kon ik niet weerstand. Zo leuk dit thema met de kerstsokken en dieren. Hier kan je alle kanten mee op. Mocht je deze suite willen bekijken dan vindt je hem op  blz. 30 van de Herfst/Winter Catalogus. 


En ik weet dat het eigenlijk nog vroeg is voor de kerstkaarten maar ik wil op tijd beginnen want eind van het jaar wil ik mijn voorraad klaar hebben. ;)


Heb je ook zin om mee te doen met onze Challenge? Je vindt ons hier.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een lieve kerstkaart heb je in de mooie kleuren van het moodboard gemaakt Rosalien.
Lieve groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een kerstkaartje in deze kleuren kan natuurlijk ook goed! Leuk gedaan Rosalien!! x

Marjan zei

Ja, mooi hè? Ik was er ook weg van. Jouw kaartje in deze tinten is een schatje!

Nicole Parmentier zei

Het is voor mij wel even schakelen hoor maar het wordt inderdaad alweer tijd voor de kerstkaarten productie. Deze kleurtjes maken er meteen een heel bijzonder exemplaar van. Heel erg schattig zo met dat hondje in de kerst-sok!