vrijdag 19 november 2021

Blog Hop Stampimpressions Team - Anything Christmas




Het Thema  van de Blog Hop is deze keer "Anything Christmas". Komt mooi uit want zo kunnen we onze voorraad kerstkaarten aanvullen. Over 2 weken zitten we al in December. Niet te geloven zo snel als de tijd gaat.


Als het goed is kom je nu bij Miranda Versteeg vandaan.




Voor mijn kaartje heb ik 2 stempelsets gebruikt. De "Etched in Nature"  ( voor de afbeeldingen ) en "Peaceful Deer" ( voor de tekst ). Het is leuk om te laten zien dat je ook stempels kan gebruiken die niet als kerststempel bedoeld waren zoals de "Etched in Nature" set. De afbeelding leent zich ook heerlijk om in te kleuren. Hiervoor heb ik gekozen voor mijn favoriete Stampin Blends. Bij dit kaartje heb ik de masking techniek gebruikt. De vogels en de takken zijn 2 aparte stempels en door deze techniek kan je de takjes perfect achter de vogel stempelen zodat het één geheel lijkt.





De groene achtergrond is gemaakt met de embossingfolder "Timeworn Type ". Hebben jullie die al ontdekt? Dit is echt een must have. Zo mooi! Het designpapier erachter komt uit de set "Heartwarming Hugs". Een vrolijke set in de traditionele kerstkleuren.

De afbeelding is uitgestanst met de"Rectangle Stitched Dies" en de tekst  met de "Stitched so Sweetly" Dies.


Benieuwd wat de andere designteamleden gemaakt hebben? De volgende Hop brengt jullie naar Fanny Minne.





Heb je het begin van de Blog Hop gemist? Hieronder volgt de lijst van de deelnemers.



Yolanda Pasterkamp-de Jonge

Sara Sayers

Sigrid Joch

Judith Gryspeerdt

Martina Duchkowitsch

Yvonne Spikmans-van Bruggen

Salina van den Nieuwenhuizen

Miranda Versteeg

Rosalien Zwackhalen ( je bent nu hier )

Fanny Minne

Jose Hoogeveen


Veel plezier,


Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

Ilse zei

Great idea to use this pretty bird. I would never have thought! Thanks for sharing

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje Rosalien! Leuk gedaan met de vogel op een kerstkaart. x

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig kaartje Rosalien! Hij zou in een lijstje ook niet misstaan. Ook je DCL kaart vond ik heel mooi geworden. Leuke techniek die je bedacht had, ik ga het zeker vaker doen!

Yolanda Pasterkamp zei

Mooie kaart Rosalien! Liefs, Yolanda