zondag 14 november 2021

Off-The-Edge Die Cutting

Vandaag hebben we een nieuwe uitdaging voor jullie bij de Dutch Card Lovers namelijk Partial Die-Cutting. Of zoals het in het Nederlands gezegd wordt gedeeltelijk stanzen.
In de video hieronder laat Jennifer McGuire zien hoe het werkt.


 



Ik vindt het een super leuke techniek en ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik. :) Ik zou zeggen pak je stempels en stanzen en doe gezellig mee met ons. 

Voor mijn kaart heb ik de stempel Forever Blossoms gebruikt met de bijbehorende stanzen Cherry Blossoms. De tekst komt uit de set Enjoy the Moment en die heb ik met de Stitched Rectangle Dies op maat gestanst. Het designpapier van Pansy Petals past er ook heel mooi bij. Deze keer heb ik de afbeelding ingekleurd met de Watercolor Pencils. Voor de bloem heb ik diverse rose,rood en geel tinten gebruikt en voor de blaadjes diverse groen en geel tinten.




Kijk zeker op ons Blog voor de voorbeelden van de andere DT leden. Het zijn stuk voor stuk beauties. :)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

2 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtig is jouw uitwerking van je leuke challenge!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Het was een hele uitdaging, maar wel heel leuk Rosalien! Mooi kaartje heb je gemaakt!!