zondag 31 oktober 2021

Vrolijke Feestdagen

Na een pauze van een paar weken beginnen we vandaag weer met de Challenges bij de Dutch Card Lovers. Deze keer dagen wij jullie uit om een Polaroid Frame op je kaart te gebruiken.

Met behulp van de Rectangle Stitched Dies heb ik mijn frame gemaakt. De leuke afbeeldingen komen net als de achtergrond uit het geweldige Sweet Stockings Designpapier. Meestal gebruik ik een Engelse tekst maar nu heb ik gekozen voor een Nederlandse tekst. Deze komt uit de set Pinquinpret.



Zoals je ziet heb je niet veel nodig om een leuke simpele kaart te maken. Hij is één en al vrolijkheid. :)


Doen jullie ook weer gezellig mee met ons? Kan je de uitdaging mooi gebruiken om je voorraad kerstkaarten aan te vullen zoals ik doe. Je vindt ons hier.


Creatieve Groetjes,


Rosalien



3 opmerkingen:

Marjan zei

Zeker heel vrolijk en wat schattig dat poesje in de doos als blikvanger! Doet me denken aan het kitten van dochter Claire, zo leuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Rosalien. Leuke inspiratie-kaart voor de nieuwe challenge.
Lieve groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat heb je de materialen mooi gecombineerd om een kaartje met Polaroid te maken, echt heel leuk Rosalien 🌺☕