zondag 20 februari 2022

Bee Happy

Yes, de nieuwe Challenge staat er weer op bij de DCL. En Anja daagt ons deze ronde uit om een overwegend witte kaart te maken met maar 1 kleur als contrast.

Ik heb gekozen voor de warme kleur Crushed Curry. Deze past mooi bij het bijen thema. Dit DSP is één van de SAB artikelen en heet "Daffodil Afternoon". De achtergrond is gemembossed met de "Hive"embossingfolder. Super gaaf vindt ik hem. De letters heb ik uitgestanst met de retired "Large Letters" framelits. Deze blijf ik leuk vinden en gaat ook niet weg uit mijn collectie. :) En het bijtje is een stempel van ECD.



Hebben jullie zin om mee te doen? Je vindt de DCL Challenge hier.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

Marjan zei

Gaaf die honingraat witte achtergrond en die gele letters erachter, dat bijtje hoort er helemaal bij!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk en origineel kaartje heb je gemaakt voor deze challenge! Heel mooi achtergrond textuurtje en ccht 'happy' in deze zonnige kleur en het vrolijke bijtje.

Anna's kaarten zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, alles hoort bij elkaar. Leuke achtergrond en de tekst, sjiek hoor. Lieve groet Anja.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje met de 'Bee' erop Rosalien! Mooi gedaan voor deze challenge! x