zondag 13 maart 2022

Challenge Dutch Card Lovers

Wat vliegt de tijd. De 3 weken zijn alweer voorbij en vandaag starten we weer met een nieuwe uitdaging. Deze keer is het Thema strand/zee. Je mag het een zomerse uitstraling geven maar dat hoeft niet.

Ik heb er een stoere kaart van gemaakt. Hiervoor heb ik de stempel set Sailing Home met de bijpassende dies gebruikt genaamd Smooth Sailing. De kleuren die ik gebruikt hebt zijn Pacific Point, Bermuda Bay en Pool Party. Voor het inkleuren van het bootje heb ik de markers gebruikt met de kleuren Balmy Blue, Calypso Coral en Daffodil Delight.
Het twine op de kaart komt uit mijn voorraad retired artikelen.







Lijkt het je leuk om mee te doen? Je vindt ons hier.


Een fijne dag.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

4 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie achtergrond, echt maritiem! daar passen de boot en het stuurrad heel mooi bij!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk stoer kaartje! Mooi dat touw in de achtergrond in combinatie met de twine.

anja curvers zei

Prachtig kaartje hoor lekker stoer met dat twine.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi kaartje Rosalien! Mooi gedaan met het touw op de achtergrond! xx