zondag 30 april 2023

Blauw/Wit Uitdaging

Vandaag hebben we een echte Holllandse uitdaging voor jullie bij de Dutch Card Lovers. Maak een kaartje in de kleuren blauw/wit en laat je inspireren door het plaatje hieronder.



Na even in mijn kast gekeken te hebben welke stempelset ik zou gebruikten heb ik gekozen voor de set "Vrolijke Viooltjes". Deze heb ik al heel lang in mijn kast staan en was nog niet gebruikt. En als je er dan lekker mee aan het spelen bent vraag je je af waarom hij al die tijd ongebruikt in de kast heeft gestaan. Hij is zo gaaf en leuk om mee te werken. Je kan helemaal los gaan met allerlei kleuren combi's maar vandaag moet ik het bij de blauw tinten houden. Ik heb gekozen voor de kleuren Tahitian Tide, Azure Afternoone en Blueberry Bushel. En afgewerkt met de nieuwe In Color Dots 2023 - 2025. Om de kaart op te halen heb ik met een marker stippen gezet langs de randen.





Nu eens bedenken welke kleurencombi ik ga maken met een volgende kaart. :)


Ook zin om mee te doen? Je vindt ons Challenge Blog hier.



Creatieve Groetjes,



Rosalien

5 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtige kaart Rosalien, die viooltjes zijn echt schattig, zeker in het blauw. De tekst past er helemaal perfect bij. Groetjes Ellen.

Marjan zei

Viooltjes zijn ook echt Hollandse bloemetjes vind ik en passen goed in dit thema! Mooie kaart Rosalien!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie fleurige kaart heb je met die leuke viooltjes gemaakt Rosalien. Leuk zoals je rond het geheel die stippeltjes hebt gezet, dat geeft net wat extra's vind ik. Mooie tekst ook, echt een mooie inspiratie-kaart.
Lieve groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk met de viooltjes Rosalien!! Die komt hier ook te weinig uit de kast... Mooie kaart voor de challenge 🌺☕️

!neke zei

Hele gave kaart !!!!
Groeten Ineke