zondag 9 april 2023

Hello



 De nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers is om een kaartje te maken met gele bloemen.


Mijn eerste poging was om de bloemen met de Stampin Blends in te kleuren maar helaas bleken ze niet goed meer te zijn waardoor het resultaat niet mooi was. Dus besloot ik om de afbeelding met versamark te stempelen en met clear embossingpoeder te embossen. Vervolgens de bloemen met behulp van de Blending Brushest in de kleur Daffodill Deligt te blenden en de ondergrond in Pear Pizzazz.  De afbeelding die ik gebruikt hebt komt uit de set Quit Meadow waar ook een tekst en druppels bij zit die ik ook op de achtergrond gebruikt hebt. Op een restje Daffodil Delight Cardstock heb ik de tekst een aantal keren onder elkaar gestempeld en uitgestanst met de bijpassende Meadow Dies. Hier zitten een aantal leuke bloemenstansjes in.  De tag is uitgestanst met de Tailor Tag Made dies, hier zitten van die leuke stikrandjes omheen waar ik zo gek op ben. :) De achtergrond is met de embossingmal Hive gedaan en die heb ik met de kleur Crushed Curry geblend om diepte te creëren. De houten tekst komt uit mijn voorraad en heb ik ingekleurd met de Blends in de kleur Pumpkin Pie. Daarna wel even met de heattool eroverheen om de inkt te laten drogen.




De kaart is verder afgewerkt met wat embellishments. Door de gebruikte  kleuren lijkt het wel voorjaar.  En ik denk dat wij daar allemaal wel weer aan toe zijn. Deze week hebben we een paar mooie dagen gehad met een mooie strak blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Heerlijk weer om de tuin weer klaar te maken voor de lente/zomer.


Voor meer inspiratie verwijs ik jullie naar ons Challenge Blog. Daar vindt je nog  veel meer leuke ideëen en voorbeelden van het designteam en onze gastdesigner. Ze zijn zo gaaf!!


Je vindt ons hier! 



Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie fleurige kaart Rosalien. Leuk die rode tekst erop en die honingraat achtergrond vind ik heel gaaf.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Mooi kaartje met de leuke achtergrond en de tag met de embossed bloemen gecombineerd met de stans. Leuk ook die houten tekst!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooie kaart Rosalien! Je kleuren zijn net zo zacht als op de foto. Mooi gedaan! x

Ellen zei

Mooie kaart Rosalien, je tag is prachtig geworden met de geblende achtergrond, heel zacht en lenteachtig.
Groetjes Ellen