woensdag 19 juli 2023

Blog Hop Stamp Impressions Team - Christmas In July

Yep, je hebt het goed gezien. De Blog Hop staat in het teken van Kerstkaarten. De meeste van jullie moeten er waarschijnlijk nog niet aan denken nu het hartje zomer is.....lol..


Ik heb een paar kaarten gemaakt en allemaal in niet traditionele kerstkleuren. Als eerste ben ik aan de slag gegaan met de stempelset "In the Moment"en daarbij de kerstbomen gebruit uit de set "Regal Reindeer". Ik heb de ramen allemaal uitgesneden zodat je ook echt een doorkijk krijgt naar buiten. En deze keer heb ik ook de broek van het meisje en de kussens op de achtergrond op papier gestempeld, uitgeknipt en op de afbeelding geplakt. Dat geeft weer een leuk effect. de afbeelding is ingekleurd met de Stampin Blends en Watercolor Pencils.




En nu ik toch de Regal Reindeer stempelset op tafel had liggen met de bijbehorende dies ben ik verder gaan spelen met wat restjes papier. En hieruit ontstonden de volgende 2 kaarten.

Ik vindt het rendier zo leuk uit deze set net als de kerstboom waarbij je de takken als het waren in 3d omhoog kan doen.







Ik zou zeggen Hop lekker verder en doe een hoop inspiratie op. ;)

Blog Hop Index



Creatieve Groetjes,


Rosalien




1 opmerking:

Sigrids kreative ART zei

Beautiful cards
groetjes Sigrid