donderdag 6 juli 2023

Bonusdagen, Online Only Producten en Koopjeshoek


 


Zoals de flyer hierboven laat zien zijn de Bonusdagen weer terug. Super leuk! :)) Verzamel je kortingsbonnen bijelkaar om deze in augustus in te leveren.


Ook de koopjeshoek in de webwinkel is weer aangevuld dus neem zeker een kijkje of er nog iets voor je tussenzit.


En we hebben nieuwe Online Only producten. Deze producten vndt je niet in de Catalogus dus alleen online. Hier vergeet ik vaak te kijken wat heel jammer is want hierdoor loop ik wel eens iets mis. En ook hier zitten weer hele leuke producten tussen.


Ik ga eens kijken wat ik nodig heb en wat voor leuks ik ga bestellen. :))


Shopse!! En heb je hulp nodig schroom niet om contact met mij op te nemen.


De link van mijn webwinkel vindt je in de rechter zijbalk.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: