zondag 24 september 2023

Good Luck


Het is alweer tijd voor de nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers. En deze keer daagt Nicole ons uit om een kaart te maken waarbij je iemand veel geluk wenst.


Ik ben in mijn retired voorraad gedoken en heb gekozen  om de stempel Swallowtail te gebruiken als achtergrond. De achtergrond is gemaakt met de Wipe Techniek en hier heb ik de kleuren Parakeet Party, Highland Heather, Crushed Curry, Daffodil Delight, Fresh Fresia en Bublle Bath voor gebruikt. Daarna heb ik de afbeelding met de embossingfolder Timeworn Type door de stansmachine gehaald om wat meer accent te geven aan de kaart.




De tekst komt ook uit een retired set en heet Labeler Alphabet. En als laatste heb ik uit mijn voorraad een paar dots in hartjes vorm erop geplakt.


Doen julie weer mee? :) Je vindt ons hier.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: