donderdag 4 januari 2024

Mini Catalogus en SAB Online

Yep, het is zover. Vanmorgen is de nieuwe Mini Catalogus online gegaan samen met de Sale a Bration Brochure.







Ik heb ze in de sidebalk gezet dus jullie kunnen nu heerlijk bladeren en inspiratie opdoen. Ik heb al mogen bestellen in de voorverkoop maar heb er helaas nog mee kunnen spelen. Deels door drukte en deels doordat ik ziek was en ook nu weer ziek ben. Mijn weerstand is blijkbaar niet groot op dit moment. Maar goed. ik hoop er snel mee aan de slag te gaan.


Ik heb nog artikelen die ik wil bestellen dus wil je meebestellen met de verzamelbestelling dan kan jij je bestelling tot zondagavond 18:00 uur je bestelling doorgeven. Maar je kan natuurlijk ook rechtstreeks in de webwinkel bestellen. De link hiervan vindt je ook in sidebar.


Fijne dag.


Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: