zondag 14 januari 2024

Toadily Happy

De uitdaging bij de Dutch Card Lovers is om een kaart te maken met 3 paneeltjes. Deze paneeltjes moet je zelf maken.

Ik heb gekozen om de paneeltjes schuin te maken en met een opening waaromheen ik weer een randje gemaakt hebt. Dit heb ik gedaan met de Layering Squares Framelits ( retired ). Ik had een idee om hierbij funstempels te gebruiken en wel deze leuke kikkers van Penny Black. Het designpapier wat ik gebruikt hebt achter en rondom de opening is de 2023 - 2025 In Color dsp. De afbeeldingen zijn ingekleurd met de Stampin Blends. Uit mijn voorraad vondt ik nog leuke glinsterende dots die er mooi bij paste. Helaas ontstond er tijdens het stempelen aan de zijkant een vlekje van de inkt die ik niet weg kreeg dus die heb onzichtbaar gemaakt met een labeltje die ik dubbelgevouwen hebt. Hiervoor heb ik de Best Label Punch gebruikt.






Ik miste nog iets dus heb ik met de Crop a Dile Corner Punch de hoeken schuin geponst. En nu vindt ik hem veel leuker. De tekst en de gitaar spelende kikker heb ik aan de binnenkant bevestigd en de springende kikker aan de buitenkant voor een speels effect. Ik ben tevreden.


En hebben jullie ook weer zin om mee te doen? Je vindt ons hier. 


Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk !!!!
groeten Ineke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hij is echt heel leuk en grappig zo Rosalien 🥰🌺☕️