zondag 25 februari 2024

Crafty Friend

De nieuwe uitdaging bij de Dutch Card Lovers staat weer online. Deze keer is de uitdaging om voor een Crafty Friend een kaart te maken.

Ik moest gelijk denken aan die vrolijke en leuke House Mouse stempel die ik heb van een muisje dat staat te springen op een speldenkussen.




Ik heb de  afbeeldingen met verschillende kleurmediums gekleurd nml. de stampin write markers, inkt en blenderpen en de stampin blends. Dat leuke stikrandje is gemaakt met de Stitched with Whimsy Die van SU. 
De tekst komt uit de set Nature's Print die ik omlijnt hebt met behulp van de stampin blend in de kleur Fresh Fresia. En als laatste vondt ik het sterretje in mijn voorraad die er mooi bij paste.

Ik hoop dat we weer net zoveel deelnemers hebben als met de Valentijn Challenge. Hoe leuk zou dat zijn. Heb je zin om mee te doen dan vindt je ons hier
Op ons blog zie je ook weer schitterende voorbeelden van ons designteam en onze gastdesigner. :)


Tot de volgende keer. ;)



Creatieve Groetjes,

Rosalien

Geen opmerkingen: