zondag 17 maart 2024

Allemaal Veertjes...

Yes, deze keer willen we bij de Dutch Card Lovers kaartjes zien met allemaal veertjes. Gestempeld, gestanst, getekent of echte veertjes.


Ik moest even in mijn retired sets gaan zoeken naar de stempel Four Feathers met bijpassende dies. Deze blijf ik prachtig vinden dus daar neem ik nog geen afstand van. De achtergrond heb ik geembossed met de Timeworn Type embossingfolder. Ook al zo'n mooie die set ik niet weg zou doen als hij uit de collectie zou gaan.

Ik wilde graag wat vrolijke kleuren voor de veertjes dus heb ik de stempel met de Stampin Write Markers ingekleurd met de kleuren Sweet Sorbet, Parakeet Party en Tahitian Tide. Deze In Color kleuren gaan ons binnenkort verlaten.  Dus wil je ze nog hebben dan moet je snel zijn voordat ze uit de collectie zijn.





En ik zag online al de mooie nieuwe In Color kleuren voorbij komen bij demo's die naar Onstage zijn. Zij zijn de eerste die de nieuwe producten en de nieuwe jaar Catalogus te zien krijgen. Ik moet nog even wachten tot dinsdag, dan zijn ze voor de andere demo's op de demo webside te zien. Ik ben benieuwd.


Wil je ook meedoen met deze leuke uitdaging van Ellen dan vindt je ons hier.


Creatieve Groetjes,


Rosalien

3 opmerkingen:

Marjan zei

Heel mooi kaartje met de witte achtergrond en de mooie kleuren van de veertjes!

Ellen zei

Hele creatieve invulling van de uitdaging Rosalien, leuke manier van kleurgeven aan de veren. Dat maakt je kaart super elegant en toch vrolijk.
Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Jaaa, je maakte een kaartje met de set die ik meteen in mijn hoofd had! Maar ik heb hem niet meer 😊 mooi gedaan en mooie kleuren! 🌺☕️