dinsdag 19 maart 2024

Blog Stamp Impressions Team - Easter




Pasen komt eraan en betekent dat onze Blog Hop in het teken van Pasen komt te staan. Nu heb ik geen paas stempels in mijn bezit die nu in de collectie zitten dus het was even zoeken hoe ik dat ging doen. Al verschillende keren had ik op internet gekeken voor inspiratie maar niets gevonden wat ik leuk vondt. Tot vandaag. Ik zag deze vrolijke paaskaart in hoedvorm voorbij komen. Hoe gaaf is dat! Terwijl ik de kaart aan het casen was drukte ik per ongeluk het scherm weg. En dacht je dat ik de kaart weer terug kon vinden?? Nee dus. Nu kan ik niet de credits aan deze persoon geven die op dit geweldige idee kwam. Ik heb de kaart wel aangepast naar mijn stempels maar het idee is hetzelfde.




Voor de basis heb ik de kleur Crushed Curry gekozen en deze heb ik met de Deckled Circle Dies uitgestanst. De achtergrond  is geembossed met de Basic Embossingfolders. Bij het voorjaar moet ik altijd  aan viooltjes denken dus heb ik gekozen voor de Vrolijke Viooltjes set . Deze heb ik gestempeld met de kleuren Fresh Fresia, Highland Heather, Blackberry Bliss en Crushed Curry en met de bijpassende dies uitgestanst. Het lintje vondt ik mijn voorraad. De tekst is uitgestanst met de Stylish Shapes Dies en hierbij heb ik de grootte aangepast aan de tekst. ( ingekort )


Echt een super leuk idee deze hoed. Ik ben benieuwd wat de rest van het Team gemaakt heeft. Ik zou zeggen Hop gezellig mee en doe een hoop inspiratie op.


Creatie Groetjes,


Rosalien




2 opmerkingen:

Martina zei

Cool idea! Thanks for the tipp to think outside the box.
xo, Martina

Sigrids kreative ART zei

Heeeeel leuk. 🎉🥰
Groetjes Sigrid