zondag 7 april 2024

Spring Colors

Het is Lente en daarom deze uitdaging bij de Dutch Card Lovers die in het teken van Spring Colors staat. Dit moodboard is ter inspiratie.




Ik heb een paar pastel kleuren uit het moodboard gehaald. Voor de kleuren heb ik gekozen voor : Pool Party, Lemon Lolly  en Flirty Flamingo.


Ik heb 2 stempelsets gebruikt nml.: Quit Meadow ( bloem ) en Vrolijke Viooltjes ( tekst ). In mijn retired voorraad vondt ik nog deze leuke dots die er mooi bij passen.

Ik heb met masking tape een banner gemaakt en daarna de bloemen gestempeld. Vervolgens heb ik met een Project Life Pen de lijnen aangebracht. De bloemen zijn ingekleurd met de Stampin Blends. Zo heb je met een simpele techniek snel een leuk kaartje. :)



Creatie Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel vrolijk kaartje Rosalien! Mooi met de zachte kleurtjes en de bloemen 🥰🌺☕️