zondag 26 mei 2024

De vakantie is voorbij.....

De vakantie is voorbij en we beginnen vandaag weer met een nieuwe Challenge bij de Dutch Card LoversDutch Card Lovers. De uitdaging is deze keer : Maak een kaart met een ronde vorm of vormen. De vormen moeten wel echt de hoofdrol spelen dus een paar cirkeltjes op je kaart volstaat niet.

Toen ik de uitdaging zag was hjet eerste wat ik dacht : Een Easelkaart. Dus dat is hem ook geworden. Ik ben afgeweken van de standaard basis kleur en ben gegaan voor de kleur Peach Pie.  Het dsp is is van de nieuwe In Color 2024 - 2026 serie. De afbeelding komt uit de stempelset Hearts en Hugs en is ingekleurd met de Stampin Blends.

De basiskaart heb ik gestanst met de retired framelits die Circle Collection. De tag is gestanst met een die uit de Stylisch Shapes set en als laatste heb ik de blaadjes gestanst met dies uit de Lovely en Sweet Diest set. Als finishing touch nog een paar resin dots op de label bevestigd. En klaar is de kaart.




En weer een verjaardags kaart erbij. :)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: