zondag 19 mei 2024

New In Colors Blog Hop Stamp Impressions Team





Onze Blog Hop staat deze maand in het teken van de nieuwe In Colors. Ik vindt ze ontzettend gaaf, mooie vrolijke en frisse  kleuren.


Ik ben voor een serie verjaardagskaarten gegaan en heb het nieuwe In Color 2024-2026 dsp gebruikt. Dat in combinatie met de grappige afbeeldingen uit de Hearts and Hugs stempelset maakt het een vrolijk geheel. :)



Ik kan weer even vooruit. ;)


Het kleurwerk heb ik simpel gehouden aangezien dat lastig gaat met mijn triggerfinger. Ik kan moeilijk iets vasthouden en sturen. Maar ik ben blij dat het gelukt is zonder knoeiwerk....lol..


Heel veel plezier met de bloghop ronde. Ik hoop dat er genoeg inspiratie is voor iedereen.


Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Is niks van te merken, dus prima werk gewoon! Leuk geworden.
Beterschap ermee!

Martina zei

Your cards are wonderful! Love them!
xo, Martina