zondag 7 juli 2024

Cats & Dogs

Deze kaart maakte ik voor de nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers. Het thema is Cats & Dogs. Ik moest ver zoeken om een stempel te vinden in dit thema en uiteindelijk vondt ik een stempel van een kat van Penny Black.



De afbeelding doet zo heerlijk zomers aan en de nieuwe kleur Summer Splash past hier perfect bij. Beetje dat blauw/groen van het water. Met de Perennial Postage Die heb ik in het midden van het designpapier een opening gestanst en daarachter de afbeelding gedaan. Daarna nog een borderrand om de afbeelding heen gemaakt om het meer naar voren te halen. Dit alles heb ik in 3d opgehoogd.


Het designteam heeft weer zulke gave voorbeelden en technieken gebruikt dus kom zeker een kijkje op ons blog nemen. En als je het leuk vindt zou ik zeggen laat je uitdagen en doe gezellig mee met ons. :))



Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kleur vind ik dit en je maakte een mooie zomerse inspiratie-kaart Rosalien.
Lieve groetjes Miranda