zondag 28 juli 2024

Happy Birthday

 De nieuwe uitdaging bij de Dutch Card Lovers staat in het thema van cactussen. Lekker zomers. :)) En de enige stempel van een cactus die ik heb was een oudje van de action die heel slecht afdrukt en op de nominatie staat om weg te doen. Heel jammer want hij is echt heel leuk. Ik heb al veel papier verrslonden voordat ik eindelijk een redelijke afdruk had. Dus ik hou het bij 1 cactus.



Ik ga maar eens op zoek naar een leuke cactus stempel die wel mooi afdrukt. Het designteam heeft echt schitterende voorbeelden gemaakt. Neem een kijkje op ons Challenge blog of doe gezellig mee. :)


Tot de volgende keer.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

3 opmerkingen:

Femminde zei

Ondanks dat hij zo slecht afdrukt is hij wel super mooi geworden. Misschien dat je in een stempelhulp het beter voor elkaar krijgt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele leuke kaart Rosalien! Mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Lieve groetjes, Yvonne

Ellen zei

Ondanks alle tegenslagen bij het afdrukken is dit een hele leuke kaart geworden Rosalien. Ik zou nog even wachten met weggooien ;-) Groetjes Ellen