zaterdag 19 november 2016

Blog Hop Stamp Impressions Europe







We hebben weer onze maandelijkse Blog Hop van het Stamp Impressions Team en deze keer staat hij in het teken van Christmas/Kerst. ;)

Heb je het begin gemist van de Blog Hop ? Hij start hier bij Sigrid .



Als het goed is kom je nu bij Eveline vandaan.


http://vanheijstditjesendatjes.blogspot.nl/2016/11/bloghop-stamp-impressions-europe-stack.html


Voor mijn projectje heb ik het designpapier Warmth & Cheer gebruikt.
De envelop heb ik gemaakt met behulp van de Envelop Punchboard en hierin zit één setje Note Card and Envelop.



Zoals op de foto hieronder te zien is, is de envelop die bij de Note Card hoort aan de binnenkant versierd met het designpapier.
Op de Note Card zelf heb ik een mat gemaakt van Garden Green Cardstock met een stukje designpapier en hierop Real Red Cardstock waarop ik de tekst met Versamark gestempeld hebt. ( tekst komt uit de set : Wrapped in Warmth )
Hierover is witte embossingpoeder heen gestrooid en met de Heat Tool verwarmd.
Om de kaart heen zitten een paar laagjes van Linen Thread gewikkeld en de kaart heb ik met de stampin dimensionals opgehoogd en vastgeplakt op de basiskaart.
Hieronder zit nog een stookje designpapier en Burlap Ribbon.
Als laatste afwerking heb ik er nog een paar Rhinestones opgedaan.

Om de envelop heb ik een strook Real Red Cardstock gewikkeld met daar omheen Mint Macaron Sheer Linen Ribbon en vastgeknoopt met het Linen Thread.
Nog één van mijn favoriete producten uit de Catalogus is de Merry Tags Framelits Dies.
Deze heb ik 3x uit gestanst uit Whisper White, Crumb Cake and Garden Green Cardstock. Van de laatste 2 heb ik het hertje en boompjes afgeknipt en op het witte gedeelte geplakt.
De witte onderdelen heb ik geembossed met de Softly Falling Embossingfolder.

Ik ben tevreden met de kaart. :)




En dit jaar heb ik voorgenomen om een December Daily bij te gaan bijhouden.
In het kort gezegd is dat de dagelijkse bezigheden van de maand December vastleggen door middel van foto's en journaling. :)

Hiervoor gebruik ik het Emerald Envy Project Life Album met de bijbehorende pockets en de Hello December 2016 Project Life Card Collection met Accessory Pack.
De buitenkant is al versierd en hou ik lekker sober, zo vindt ik hem het mooist. ;)





De binnenkant is ook al gevuld met de kaartjes en hier en daar versierd.
Ik heb nog versiering over en die gebruik ik straks als de foto's er zijn.
Ik ben er klaar voor. :)

Nog meer December Daily liefhebbers die dit jaar meedoen?





O ja, en voor de liefhebbers die besluiten om ook een December Daily bij te houden en deze set Hello December 2016 Card Collection en Accessory Pack leuk vinden deze set is van 21 - 28 November in de aanbieding tijdens de Online Extravagana. ;)
Je vindt hier straks meer info over op mijn blog.



Dan gaan we nu naar Miranda.


http://laulijn.blogspot.nl/2016/11/bloghop-stamp-impressions-christmas_19.html



Ik hoop dat jullie weer genoeg inspiratie opgedaan hebben en ook zin hebben gekregen om aan de slag te gaan. ;)


Een fijne dag en tot de volgende keer.



Groetjes Rosalien

8 opmerkingen:

Stampin Treasure zei

SUper leuk Rosalien!

Sigrids kreative ART zei

Wonderful idea!
Should i make a december daily too?
Sigrid

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Echt SUperleuk Rosalien! Enneh nog bedankt voor het zo snel fixen van de link! Groeten Miranda

Margot zei

Mooi kaartje! Ik start ook met een DD, ik heb er zin in!

Martina zei

So nice!
I have to start my december-daily-project too.

bastelengel zei

Wow! The P&L album looks great! I still did not manage to start one, maybe I should.
Eva

Fanny Minne zei

Heel leuk, en ook ik wil dit jaar een december daily doen maar de kaartjes zitten er nog niet in! groetjes!

Eveline zei

Leuk zo'n notecard in een jasje. Ik vind dit papier zo leuk!
En ik ga ook een December Daily maken. Ik begin 1 december. Dat werkt voor mij het lekkerst.