dinsdag 22 november 2016

Basket Of Wishes

Ik had zin om eens een kaart in Vintageachtige stijl te maken. Dus heb ik mij lekker uitgeleefd met inkt en de Aquapainter.
Hiervoor heb ik gestempeld op Watercolor Paper.
De stempel die ik gebruikt hebt heet "Basket of Wishes" . ( deze vindt je in de Herfst/Winter Catalogus )
Het leuke van deze set is dat hij bestaat uit allemaal losse onderdelen zodat je kan kiezen welke mand je wilt gebruiken en waarmee je hem wilt vullen, met bloemen, fruit of pompoenen.
Nadat ik het papier een beetje vochtig gemaakt had met de mister heb ik de afbeelding en tekst gestempeld en alles ingekleurd.
Met de inkt Crumb Cake, Mint Macaron en Early Espresso heb ik met een sponsje om de afbeelding heen kleur aangebracht.
De randen van de kaart heb ik opgeruwd met de distresser en beinkt met Early Espresso.
Daarna heb ik nog eens heel licht met de mister de kaart vochtig gemaakt zodat alles een beetje uitloopt. Dit heb ik bewust gedaan om een stoere uitstraling aan de kaart te geven.
Als laatste heb ik een klein stukje Burlap Ribbon en Ruched Ribbon in de hoek van de kaart vast geniet. Het Linen Tread heb ik een aantal keren om de kaart gewikkeld en vastgeknoopt.
De basis van de kaart is Crumb Cake en daarop is een stukje designpapier uit de Neutrals Collection geplakt en daarop de afbeelding. Deze heb ik schuin opgeplakt voor een speelser effect.
Als laatste touch kon ik het niet laten om er een paar rhinestones op te plakken. ;)




En wat vinden jullie van de kaart? Weer eens iets anders hé? ;)


Een fijne avond nog en tot de volgende keer.



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Lekker hè, dat aquareleren! Het resultaat is prachtig, echt een schilderijtje!