donderdag 17 november 2016

Challenge Dutch Card Lovers

De uitdaging bij de Dutch Card Lovers is om een kaart te maken in schakeringen van dezelfde kleur.
De kleur mag je kiezen als je kaart maar helemaal in de zelfde kleurtinten zijn.
Ik heb gekozen voor de blauwe kleur om er een winterse Kerst  kaart van te maken.


Hiervoor heb ik de stempel set Tin of Tags gebruikt.
Deze is trouwens in de maand November in de aanbieding. Hij is afgeprijsd van 25,00 euro naar 18,75. Wil je hem bekijken dan kan je hem hier vinden.


Voor de kaart heb ik de kleuren Pool Party, Island Indigo, Bermuda Bay en Night of Navy gebruikt.
Ook het lint heb ik ingekleurd met de inkt.
De kaart heb ik heel licht in Pool Party gesponst.

En ik heb de nieuwe Stitched Shapes Framelits gebruikt. Leuk zijn ze hé? :)

Deze zijn zo leuk en nu al een groot succes want vanaf de 21e zijn ze niet meer leverbaar. Dan zijn we door de voorraad heen.
Wil jij ze graag in je bezit hebben mail mij dan voor de 21e je bestelling door en dan bestel ik ze mee voor je.
Wanneer ze daarna weer leverbaar zijn is nog niet bekend.




Groetjes Rosalien







Geen opmerkingen: