dinsdag 1 november 2016

A Jolly Christmas To All

Ik heb een zwak voor achtergrondstempels en deze kon ik dus ook niet laten liggen. Is hij niet super?




Ik heb gestempeld met Versamark op Basic Black Cardstock en geembossed met witte embossingpoeder.
Met de Pretty Pines Thinlits heb ik de takjes en strik uit gestanst en als een krans op de kaart geplakt.
De tekst komt uit de set "Father Christmas" en heb ik met de cirkel pons uit geponst en hierin een gaatje geprikt.
Met Linen Tread heb ik hem aan de krans gehangen.


Dit is ook een voorbeeld van een simpele kaart met een super leuk effect. :)



Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Een schitterende kaart is dit geworden, Rosalien

Nicole Parmentier zei

Prachtig met het krijtbord effect, dat geeft meteen heel veel sfeer!