zondag 25 mei 2014

Nieuws Stampin Up + Correctie

De uitverkoop is begonnen.



De Clearance Rack is weer aangevuld met producten met kortingen tot wel 80%. Hier kan je kijken welke artikelen afgeprijsd zijn. Mocht er iets voor je bijzitten dan kan je jou bestelling doormailen naar m.zwackhalen@planet.nl .
Ik zou echter niet te lang wachten met bestellen omdat het vrij snel gaat en je anders achter het net  vist.
De Polymer Clear stempels die je deze maand gratis kan krijgen bij elke 75,00 euro die je besteed en tot de voorraad strekt zijn bv. allemaal al weg.
Even een correctie want bij navraagbij SU  blijkt alleen het alfabet uitverkocht te zijn maar de andere Polymerstempels zijn dus nog wel te verkrijgen.


En leuke Aktie op komst voor mensen die ook Demonstratrice willen worden.

In de periode van 28 Mei tot eind Juni is er een leuke Aktie dat je in kan stappen als Demonstratrice.
Je kan dan uit 2 manieren  kiezen hoe je in wilt stappen.

- Je stapt in voor een bedrag van 129,00 euro en stelt je starterspakket samen ter waarde van 175,00 euro

of

- Je stapt in met een bedrag van 65,00 euro en stelt je starterspakket samen ter waarde van 70,00 euro.

Als Demonstratrice hoef je niet perse Workshops of Party's te geven. Het leuke van Demonstratrice zijn is dat je vrij bent hierin en kan bepalen hoe jij het in wilt vullen.
Je kan b.v ook instappen als Hobbydemo en voor jezelf je hobbyspullen met korting te kopen.
De enige voorwaarde die Stampin Up stelt is dat je een omzet haalt van 300,00 euro per kwartaal. Haal je dat niet dan heb je nog een maand de tijd om die te halen en daarna wordt je automatisch uitgeschreven als demonstratrice.
Hetzelfde geld als je geen demonstratrice meer wilt zijn, dan laat je gewoon je termijn aflopen en wordt je automatisch uitgeschreven.

Maar hier vertel ik later meer over. ;)

Op dit moment heb ik problemen met Blogger en kan ik geen foto's uploaden. Hij plaatst ze niet in mijn bericht. Hopelijk is dat snel opgelost zodat ik ook weer kaartjes kan plaatsen. ;)
Dus vandaag helaas geen foto's. :(
Ook de grote openingen tussen de berichten krijg ik niet weg, zelfs niet als ik ze in html code corrigeer. Vandaar dat het bericht er niet zo mooi op staat als ik zou willen. Maar ik wilde jullie dit nieuws niet onthouden. ;)

Fijne dag.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: