woensdag 28 mei 2014

Retired Lijst - Nieuwe Catalogus - Stamp club

Retired Lijst

Vrijdag komt ook de Retired Lijst uit. Hou mijn blog goed in de gaten. Mocht je hieruit iets willen bestellen dan zou ik niet te lang wachten met bestellen aangezien er een hoop uit gaat voor een leuke prijs. Het zou zonde zijn als je mis grijpt. ;)


Nieuwe Catalogus

Mocht je soms belangstelling hebben voor de nieuwe Annual Catalogus  die 1 Juli uitkomt dan kan je hem alvast reserveren bij mij.

Er komen een hele hoop leuke dingen uit, onder andere heel veel Project Life...ik ben verliefd... zo leuk. :)


Stamp Club

Vindt je Stampin Up ook zo leuk en is je verlanglijst ook zo lang en wil je graag ook een keer voor 30,00 euro aan gratis producten uitzoeken?
Misschien is de Stamp club dan iets voor jou.


De voordelen van de Stamp Club:

- Deze Club geeft je de mogelijkheid om in fases jou favoriete producten te kopen en dat je 1 keer de Hostess bent en dus voor 30,00 euro gratis aan spullen  uit mag zoeken.
- Je doet dan mee met groepje van 6 personen en koopt gedurende 6 maanden voor minimaal 30,00 euro aan Stampin Up Producten.
- Iedereen is gedurende de 6 maanden een keer de Hostess, dat betekent dat je dan voor 30,00 euro aan gratis producten uit mag zoeken.
- Je ontvangt de nieuwe Annual Catalogus en de Herfst/Winter Catalogus gratis.
- Je ontvangt bij elke bestelling een kleine attentie en een zelfgemaakte kaart.
- Ik verloot een Stampin Up Product
- De maand dat jij de Hostess bent betaal ik de verzendkosten.
- Je bestelling telt mee met de Klantenkaart zodat je kan sparen voor nog meer gratis producten.
- Als je slim bent dan kan je in de maand dat je Hostess bent extra artikelen bestellen  ( misschien met vrienden ) zodat je meer Hostess Credits kan halen en producten met 50% korting kan verdienen.

 

Nadeel:

Je kan tijdens de Stamp club niet stoppen want dan benadeel je de andere deelnemers doordat we de Hostess Credits niet halen..


Wil je na dit gelezen te hebben ook meedoen met de Stamp Club dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: