dinsdag 20 mei 2014

There's Something Really Worth Celebrating Today

Ik heb nog een voorbeeld kaartje  gemaakt met de gratis stempelset Show and Tell 2 die je bij een aankoopbedrag van 75,00 euro gratis uit mag zoeken.
Deze set heeft hele leuke pijlen waar ik dus meteen verliefd op werd. :) En ik heb er een mannenkaart mee gemaakt. 

Dit is de set die ik gebruikt hebt.



Ik heb wat stoere kleuren inkt uitgezocht, in dit geval Marina Mist, Cajun Craze en Crumb Cake.
Met de refills heb ik op het bureau een paar druppels laten vallen en met een spritzer ( die gevuld is met water ) eroverheen gesproeid zodat de kleuren een beetje uit gaan lopen en zich mengen. Daarna leg je het aquarel papier erop zodat de inkt in het papier trekt en dan krijg je dit leuke effect. Het is ook elke keer een verrassing hoe de kleuren zich mengen en het eruit komt te zien.
Even in de lucht laten drogen of als je een snel resultaat wilt zoals ik even droog föhnen.
Op een clearblock heb ik random een paar pijlen geplakt en vervolgens met Stazon de achtergrond gestempeld.



Gebruikte Materialen:
Cardstock: Marina Mist, Cajun Craze, Watercolor Paper.
Stempels: Show and Tell 2, Remembering Your Birthday.
Inkt: Stazon Black.
Refills: Crumb Cake, Cajun Craze, Marina Mist.
Gereedschap: Banners Framelits Dies, World Bubbles Dies.


Een Tip:

Mocht je nog iets willen bestellen hou in gedachten dat deze gratis stempels verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt en tot eind deze maand te verkrijgen zijn. Daarna zijn ze niet meer verkrijgbaar.
De Sans & Stripes en Eye Catching zijn bv. al niet meer leverbaar dus wacht niet te lang met bestellen mocht je hiervan gebruik willen maken. ;)

Fijne dag en bedankt voor je bezoek. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: