dinsdag 11 november 2014

Curvy Keepsakes Box

Wat een geweldige leuke veelzijdige stans is dit. Hebben jullie al eens gekeken op Pinterest voor leuke voorbeelden? Nee? Kijk hier dan maar eens wat voor gave uitwerkingen er staan.
Eerlijk is eerlijk, de stans is niet goedkoop dus ook ik twijfelde even. Maar na het zien van zoveel leuke voorbeelden ben ik ook overstag gegaan en ik heb er geen moment spijt van gehad.
Wil je hem ook hebben wacht dan niet te lang want eind December loopt de Herfst/Winter Catalogus af en dan is hij niet meer verkrijgbaar. ;)
Omdat een collega deze stans niet had en haar workshoppers graag een paar voorbeelden wilden zien heb ik voor haar een paar doosjes gemaakt. Ik hoorde al van haar dat ook zij overstag zijn gegaan...lol...

Dit zijn de voorbeelden die ik gemaakt hebt. Die van de pinguïn heb ik gelift van Pinterest. Handig hé zo'n side. ;)







Built for Free Using: My Stampin Blog





Fijne avond nog en tot morgen met de nieuwe Weekly Deals. ;)


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Hillie zei

Ja leuk zijn ze he!! Ook ik ging overstag en schafte de mal aan. Ik ben die van de pinguïn nu aan het maken! 7 heb ik er nodig!Alleen ook al het plezier van het maken. Eindeloos al die mogelijkheden!! Super leuk gemaakt Rosalien.